top of page

איך שגלגל מסתובב לו


איך שגלגל מסתובב לו


כידוע אישה יכולה לעשות הכל! למרות ואף על פי שהיא עדינה חטובה ויפה... ומפאת הצנעה אני כמובן לא מדברת על עצמי שאני הרי ממש לא עדינה... אבל איכשהו להחליף גלגל לרכב נהיה סרט... איך זה קרה?

אולי כי אנחנו לא רוצות להתלכלך, הרי אנחנו אמורות להיות "לבושות" כל כך ואולי כי לא מצפים מאיתנו להחליף גלגל כך או כך לא נראה בנוף היומיומי שלנו אשה מחליפה גלגל לצדי הדרכים ובטח שלא נראה אשה מחליפה גלגל ולצידה עומד גבר ובוהה בה.


לעומת זאת אנחנו מוצאות את עצמינו חסרות אונים כשזה קורה ולכולנו אותו הסרט בראש... גבר שיבוא ויציל את המצב...תגידו שלא! והוא אכן מגיע, אבל בעיניי רק מחמיר את המצב את התלות ואת חוסר האונים. דקות ארוכות של מבוכה וכניעות צייתנית הן מחיר סביר להחלפת גלגל.

אז נראה לי שזה משחק של שני המינים ואתן יודעות מה אפשר כבר משחקים חדשים, לא ככה?


רוצה לספר לכם שלפני כמה ימים בנסיעה על כביש 4 בואכה צומת כפר ויתקין קצת לפני משמר השרון, אני שומעת קולות מוזרים מחלקו האחורי של הרכב...עצרתי בצד הדרך וגיליתי ש...פנצ'ר בגלגל האחורי של הרכב. אופס, לא כיף! אני ארוזה בבגדי פגישות ולא ליום עבודה- כל התפאורה כולה.

אבל ה"אין ברירה" הוציאה אותי למצב מתפקד, פתחתי דלת אחורית ו...מתחנת האוטובוס הסמוכה, כמו מסרט, הגיחו 2 גברים לעזרתי- ולא, אין לי טענות, הם היו אדיבים ובקשו לעזור (מניסיוני המביך בעבר הרחוק, גברים היו מגיעים ולא מציעים עזרה אלא לוקחים לעצמם בכח את מעמד "הבא לעזרת חבר" זה הסתכם בשתי מילים שנורו לעברי "זוזי, זוזי") פטרתי אותם מהמטלה והודיתי להם...

ממש במקביל נעצר רכב לפני הרכב שלי, ונחשו מה? מתוכו יצאה אשה שבאה לעזור...אז זהו שעדיין לא! הגיע עוד גבר חובש כיפה עדין ואדיב והציע עזרה בידו מכשיר לניפוח אויר- "בואי ננסה אולי זה יפתור אותך מעבודה קשה ותסעי ישר לפנצ'ריה" למען האמת ידעתי שהגלגל כבר קרוע וזה לא יעזור אבל איכשהו התרציתי לו. הוא לא היה מהסוג הרגיל. היית בו איזו עדינות ורצון כן לעזור. משהו לא אישי. ניסינו...זה לא צלח.

שלחתי אותו לדרכו...ומיד גיליתי שידית הכח לפתיחת הברגים מעוקמת ומחליקה מהבורג....קראתי לו לחזור, וכך מצאתי את עצמי מחליפה גלגל יחד איתו! הוא החזיק את ידית הכח ואני קפצתי עליה לפתוח את הברגים...אני הרמתי את הרכב על הג'ק והוא הוריד את הגלגל...בקיצור, חוויה חדשה ומרעננת (אני?! שהייתי מסוגלת לבעוט גבר שביקש לעזור לי במצבים כאלה) עבורי זה היה המון למרות שבתחלס זה משהו קטנטן למהלך היום והחיים.


זהו גברים ונשים אהובות שלי- אנחנו מטלטלים בספינת חיים אחת, בואו נבנה לנו ספינת אהבה. נעמה


50 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page